A Magyar Marketing Fesztivál az egyik legfontosabb találkozóhelye azoknak a kkv-nak, amelyek szeretnének szintet lépni a marketing-, PR- és kommunikációs tevékenységük terén. A 2024-es rendezvény előadói közül sokan kiemelték, hogy a hagyományos marketing aktivitások mellett egyre nagyobb szerepet kapnak ‒ nemcsak a nagyvállalatok, hanem a kis- és középvállalkozások körében is ‒ a társadalmi felelősségvállaláshoz (CSR) kapcsolódó aktivitások. Szó esett többek között arról, hogy a vállalkozások életében egyre fontosabbá vált, hogy hitelesen (!) közvetítsenek számukra fontos értékeket, és hogy ezek mentén közösséget építsenek maguk köré. Nem elhanyagolható szempont az sem, hogy a környezeti (zöld) fenntarthatósági szempontok mellett a társadalmi és a vállalkozásirányítási szempontoknak is érvényesülniük kell.
A SIXAGON-nál igyekszünk segítségére lenni mérettől függetlenül minden cégnek abban, hogy a társadalmi felelősségvállalás (CSR) terén tudatosan, felelősen és etikusan működjön, a CSR kommunikációja pedig ne a cél, hanem az eszköz legyen!